بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

سن ایچ کول بنوش...فاز دوم تبلیغات جدید سن ایچ

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۱ ق.ظ

محسن شیخها / 4 تیر 92 : قبلا درباره تبلیغات جدید سن ایچ صحبت کرده بودم. این کمپین تبلیغاتی که از نوع کمپین های دو یا چند بخشی در بیلبورد  اتوبان مدرس -جنوب به شمال- قبل از ورودی میرداماد اجرا شده است، در ابتدا با شعار "از این پس کول..." و تصاویر یک بطری بسیار جذاب و چند المان میوه آغاز شده بود. هم اکنون فاز دوم این کمپین تبلیغاتی اجرا شده است و محصول جدید سن ایچ رونمایی و وارد بازار شده است.

محصول جدید، آب میوه های گازدار با برند "کول" و سه طعم سیب، انگور و لیمو مطابق با همان سه المان میوه در فاز اول تبلیغ می باشد.

نظرات (۹)

سپاس از متن خوبتون

۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۹ تناسب اندام با قدرت ذهن
مطالبتون مفیده، البته منظورم در حوزه تبلیغات هست
سپاسگزارم 
سلام.دلمون خیلی برات تنگ شده حاجی.خیلی خیلی خیلی اتفاقی وبلاگت را دیدم و حسابی ازش لذت بردم.خداقوت بده ان شاالله محسن جان.مواظب خودت باش
پاسخ:
سلام بر هادی عزیز. خیلی مخلصیم. ایشالا همیشه موفق باشی
طعم لیموش بی نظیره . من و دوستام هرروز بعد از مدرسه یکی میگیریم . طهم سیب ترش هم فاجعست .
یه نکته. اکثر برند های مختلف در بازار حتی شرکت یا کارخانه تولید هم ندارند و از خط تولید دیگر شرکتها استفاده میکنند. البته این کار برای توسعه بعضی از برند های تازه کار خوبه چون هزینه ساخت یک کارخانه (خط تولید) زیاده و بدین ترتیب میتونن در مخارجشون صرفه جویی کنن. فک کنم جریان برنج ها با مارک های فراوان هم همین باشه. ولی در کل اون کارخانه دارها هستند که نونشون تو روغنه
ولی هیچکدوم به ساندیس گازدار انگور یا تاک انگور و محصولات دلستر نمیرسن
من عاشق طعم قهوه این ماشعیر های طعم دار هستم...
پاسخ:
یادم باشه طعم قهوه اش رو امتحان کنم :)
سلام . این جملات زیبا از فرهنگ تبلیغاتی غرب و مخصوصا شرکت پپسی وارد ادبیات برندینگ ایران وارد شده است . مطالبت خوبن
پاسخ:
سپاس از حسن نظر شما
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۹ وحیدرضا سناد
من از انگورش استفاده کردم ولی خوب نیست.
به نظرم فعلا توی برندها آبمیوه تاک از همشون بهتره
پاسخ:
سپاس از نظر شما،
من هنوز محصول جدید سن ایچ را امتحان نکردم اما تاک و سایر طعم های بهنوش مثل تمشک را می پسندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی