بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها


محسن شیخها / 6 شهریور 93 : به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نوترینو (NOTRINO) سرویس اینترنت نسل نو همراه اول است که با سرعت بالای نسل سوم، چهارم و نسل های بالاتر موبایل، در اختیار مشترکین همراه اول قرار می گیرد.
همراه اول در تشریح چرایی انتخاب نام نوترینو برای سرویس اینترنت نسل جدید خود اعلام داشته، نوترینو یک ذره بنیادی است با جرمی بسیار اندک که با سرعتی نزدیک به سرعت نور حرکت می کند. نوترینو با حرف یونانی \nu (نو) نمایش داده شده و در زبان انگلیسی به صورت neutrino نوشته می شود. همراه اول با هدف روان سازی تلفظ این نام، عبارت NOTRINO (فینگیلیش با حروف بزرگ) را در کنار کلمه فارسی نوترینو بکار برده است.


ترکیب این نام و شعار «نوترینو، اینترنت نسل نو»، این قابلیت را دارد که هر بار خود را با تکنولوژی جدید 4G ، 3G و نسل های بالاتر وفق دهد؛ همانطور که نوترینو با سرعت نور حرکت می کند و خود را با هر تغییری وفق می دهد.
اینترنت نسل نو همراه اول (نوترینو)، برخلاف نسل های گذشته (2G) که تکنولوژی آن مبتنی بر سرویس مکالمه بود، مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چندرسانه‌ای را فراهم می‌سازد.
اتصال به شبکه اینترنت با سرعت و قابلیت اطمینان بالا و درحین حرکت، برقراری تماس تصویری، دانلود ویدئو، امکان دریافت کلیپ های تصویری بر روی گوشی تلفن همراه، امکان دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی های تلفن همراه، توانایی تبادل حجم انبوهی از اطلاعات، دسترسی آسانتر به برنامه های کاربردی (appها)، شرکت در گیم های آنلاین، بهره مندی سریعتر از انواع محتواهای ارزش افزوده، افزایش ایمنی ارتباطی نسبت به نسل های قبلی، افزایش پهنای باند دسترسی به اینترنت برای کاربران (نسل سوم تا 21Mbps و نسل چهارم تا 150Mbps)، افزایش کیفیت و تنوع خدمات قابل ارائه، استفاده بهینه از طیف فرکانسی و کاهش تاخیر ارتباطی، از جمله ویژگیها و مزایای نوترینو است.
همراه اول با اعلام اینکه تنظیمات 3G و GPRS یکسان بوده و در صورت وجود این تنظیمات نیازی به تنظیم مجدد نیست، اعلام کرده علامت های H+، H، 3G و یا 4G بر روی نمایشگر گوشی تلفن همراه نشان می دهد مشترک در محدوده پوشش 3G و یا 4G قرار دارد.
همراه اول شرایط استفاده از نوترینو را حضور در محدوده پوشش 3G یا 4G، استفاده از گوشی هایی که تکنولوژی 3G یا 4G را پشتیبانی می کند و خرید و فعالسازی بسته هوشمند اینترنت ماهانه اعلام کرده است.
مشترکین دائمی و اعتباری تنها در صورتی می توانند از خدمات نوترینو بهره مند شوند که یک بسته هوشمند اینترنت ماهانه فعال داشته باشند.
به زودی بسته های نوترینو در دو نوع آلفا (با سرعت 128Kbps) و آلفا+ (با سرعت 1Mbps) ارائه می شود و مشترکین می توانند از این خدمات بهره مند شوند.
شایان ذکر است سرویس اینترنت نوترینو در مدت زمان محدود (تا پایان تابستان)، بدون پرداخت وجه اضافی، برای کاربران فعلی بسته هوشمند اینترنت قابل استفاده است.
اپراتور اول اعلام کرده با پایان مهلت زمانی و حجمی بسته های هوشمند، این بسته های ۳۰ روزه به صورت خودکار تمدید می شود.
این گزارش می افزاید: در صورتی که مشترک دستور لغو تمدید خودکار را ارسال کند، در هر دو حالتِ «پایان حجم بسته» و یا «پایان مهلت زمانی»، بسته فعلی تمدید نشده و مصرف اینترنت مشترک با تعرفه مصوب محاسبه می شود.
مشترکین علاقمند به سرویس اینترنت نسل نو همراه اول می توانند جهت اطلاع از جزئیات این نوع سرویس به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

نظرات (۱۴)

متشکر

قطعا همه ما می دانیم که هرچه تعداد ترافیک ارگانیک سایت (Targeted Organic Website Traffic) ما بیشتر شود مشخصا نرخ تبدیل و در نهایت فروش ما هم بیشتر می شود . و فروش بیشتر بدون تومانی هزینه تبلیغات می تواند ما را به یک امپراطوری بزرگ در تجارت الکترونیک تبدیل کند . اما در عمل گرفتن ترافیک ارگانیک اصلا به راحتی گفتن آن نیست و برای گرفتن ترافیک بیشتر نیاز به تولید محتوای خاص و منحصر به فرد و سئو حرفه ای داریم.

ترافیک واقعی یا بازدید ارگانیک سایت برای وب سایت ها چه اثراتی دارد ؟

ترافیک واقعی برای وب سایت ها چه اثراتی دارد ؟

قبل از این موضوع ویژگیهای ترافیک واقعی را در صفحه ترافیک واقعی مطالعه کنید. اثرات ترافیک واقعی روی سایتها یکسان است. با این حال میزان بازدید ارگانیک با توجه به قابلیتهای هر سایت متفاوت است. در واقع هر سایت با جذب بازدید واقعی شانس دیده شدن خود را بالا میبرد. قطعا این موضوع به فروش آنلاین بیشتر نیز ختم میشود.

علاوه بر این، یکی از اقدامات مهم در گامهای سئو جذب مخاطب واقعی است. اینجا است که نیاز به شرکت ارائه دهنده خدمات آنلاین بازدید حس میشود. سرچ فن علاوه بر کمک به سئوکاران عزیز، میتواند مستقیما به سایتهای کم بازدید ارائه خدمات کند.

تکرار سرچ کلمات کلیدی شما در گوگل:

سرچ کلمات کلیدی شما در گوگل باعث میشود سایت شما افزایش آمار بازدید داشته باشد، علاوه بر این تمام بازدید ها از گوگل به سایتتان وارد میشوند.این امر کمک فراوانی به سئوی شما میکند.

توجه گوگل به سایت شما به عنوان سایت منتخب مخاطبان:

 

گوگل به سایت شما به عنوان سایت منتخب مخاطبان توجه میکند. با اجرای ترافیک ارگانیک، گوگل (Buy Organic Website Traffic  متوجه مطالب جذاب شما برای مخاطبان میشود. ضمن اینکه میفهمد سایت شما توانسته کلیک های بیشتری را به خود جذب کند.

Buy Mobile Traffic takes to the new level both parties involved: advertisers and publishers. All benefits are collected in one place. It is very convenient! There is no need to work with many services anymore. You just need Mobile Traffic now! As an advertiser you shouldn’t have to waste your time or money for nothing. There is no need to pay for pointless advertising on CPC or CPM basis. Pay for results only! And Yes, Mobile Traffic offers you this opportunity!

Visit௹ Buy Targeted Mobile TrafficBoost Mobile Traffic Clickandearn.Net | And Read more HERE too.

merci jaleb bod

۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۵:۲۲ تعمیرات جاروبرقی ریکان

خوب بود ممنون

۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۵:۱۵ سرویس برتر

از مطالب خوبی که در سایت میذارید ممنون

ممنون عالی بود 

"مشاوره آنلاین"
مطلب مفیدی بود
مطلب خوب و مفیدی بود. تشکر از شما
مرسی از اطلاع رسانی و مطالب خوبتون. 


<a href="https://www.mabnasys.ir" title="طراحی سایت اصفهان سئو">طراحی سایت اصفهان سئو</a>

<a href="http://amjadidr.ir" title="ایمپلنت اصفهان">ایمپلنت اصفهان</a>





۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۲ تصفیه آب خانگی
وبلاگتون خیلی خوبه
موفق باشید
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۲ حمیداللهوردی پور
سلام
نوترینو و بحث سرعت
من خودم عاشق همراه اول بودم
ولی واقعا با اومدن نام نوترینو منطق ما به هم خورد با هرارگانی تماس گرفتم فقط گفتندبررسی میکنیم
و اما در دیگر مناطق سرعت بیست

با سلام و عرض ادب
وبلاگ بسیار خوبی دارید
موضوعات وبلاگ من مرتبط با محتوای وبلاگ شماست، ازین جهت خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی