بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

محسن شیخها / 5 دی 92 : شرکت خودرو سازی ولوو به تازگی تصمیم گرفت دقت، نرمی و کیفیت رانندگی با کامیون های جدیدش را به رخ بکشد، برای همین نیاز به ایده تبلیغاتی بکری داشت.

ولوو برای تبلیغ کامیونهای سری FM خود از هنرمند عضلانی 53 ساله معروف بلژیکی یعنی ژان کلود ون دام (همان فرانکی معروف) کمک گرفته است.

ولوو در این کامیون‌ها از یک سیستم جدید فرمان پویا برای رانندگی آسان‌تر بهره می‌برد. برای نشان دادن عملکرد آرام سیستم فرمان، ون دام بین دو کامیون ایستاده و هر کدام از پاهای وی روی آینه یکی از کامیون‌ها قرار دارد. کامیونها به آرامی رو به عقب حرکت می کنند و از هم دور می‌شوند تا پاهای ون دام به اندازه 180 درجه باز شوند.
در این فیلم در ابتدا چهره او را از نمای نزدیک و با چشمان بسته می بینیم که روی تصویر می گوید: «من در زندگی بالا و پایین زیاد داشته‌ام. از جاده‌های ناهموار گذشته ام و بادهای شدید را تحمل کرده‌ام. این‌ها از من همان چیزی را ساخته که امروز هستم» و پس از آن دوربین به سمت عقب حرکت می کند و او را ایستاده در بین دو کامیون می بینیم.

این ویدئوی جذاب را ببینید:


مدت زمان: 1 دقیقه 16 ثانیه
دریافت

نظرات (۲)

۰۹ خرداد ۹۹ ، ۰۲:۳۷ بهنام صالحی
چی توز موتوری! ما کجاییم و اینا کجان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی