بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

تبلیغات و تولید کرم حلزون متوقف شد

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ق.ظ

محسن شیخها / 16 تیر 92 : معاون امور غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: به علت ضعف نظارت در تولید کرم حلزون و ادعاهای اثبات‌ نشده در تبلیغات این کرم، تولید این محصول آرایشی در کشور متوقف شد.

محمدرضا فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس افزود:‌ کرم حلزون در گذشته از سازمان غذا و دارو مجوز داشته است اما به علت ضعف نظارت دانشگاه علوم پزشکی البرز، کمیته فنی قانونی سازمان غذا و دارو هفته گذشته رأی به توقف تولید این محصول داد.

معاون سازمان غذا و دارو گفت: هنوز مجوز تولید این محصول باطل نشده اما باید بررسی‌های کاملی در مورد تولید این محصول و ادعاهای آن که در تبلیغات تلویزیونی دیده می‌شود، انجام شود.

وی افزود: اشکالی که اکنون وجود دارد قصوری است که در نظارت بر تولید این محصول وجود داشته است و مجوزها در گذشته بدون بررسی دقیق صادر شده است.

فاضلی ادامه داد: از طرف سازمان غذا و دارو نیز نامه‌ای هم به سازمان صدا و سیما زده‌ایم که تبلیغات این محصول فعلاً متوقف شود.

معاون امور غذایی و آرایشی بهداشتی سازمان غذا و دارو اضافه کرد: تبلیغات این محصول در صدا و سیما در مورد اثرات کرم حلزون کاذب و نادرست است و ادعاهایی که در این تبلیغات می‌شود، اثبات نشده است ضمن اینکه مستندات لازم برای تولید این محصول و اثرات آ‌ن به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی البرز ارائه نشده است.

وی گفت: البته توزیع این محصول آرایشی در شبکه رسمی توزیع و داروخانه‌ها وجود نداشته است و فقط از طریق تبلیغات تلویزیونی و به صورت تلفنی این محصول فروش داشته است.

به روز رسانی: علیرغم نامه معاون سازمان غذا و دارو به صدا و سیما مبنی بر متوقف نمودن پخش تبلیغات کرم حلزون، همچنان تبلیغات این محصول پخش می گردد!

ایسنا، 19 تیر 92: "سید عزت‌ الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در شرایطی که واحد تولید کرم حلزون پلمپ شده و غیرقانونی بودن فعالیت آن اثبات شده، چرا همچنان تبلیغات آن از طریق تلویزیون پخش می‌شود؟ گفت: دستگاه‌های بهداشتی و نظارتی در مراحل تبلیغات ما حضور دارند و اگر سوالی هست از آنها بپرسید."

واقعا در کشور ما چه خبر است کسی می داند؟!

نظرات (۵)

اینجا هیچ چیزی مثل "حقوق مصرف کننده" بی ارزش نیست

تو این دوره زمونه همه دنبال پول در آوردنن حالا به هر طریقی شده حلال و غیر حلالم نمیشناسن مخصوصا اون رده بالاییا که طعم پول به مذاقشون خیلی آشناس!!

پاسخ:
سپاسگزار از شما.
بماند که چرا اینقدر دیر متوجه شدند حلزونی در کار نبوده اما خدا رو شکر که فعلا بسته شد.
۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۶ میثم انزابی
با سلام و تشکر از مهندس شیخها

این شرکت خود یک کانون آگهی تبلیغاتی تاسیس کرده بود و به وسیله کانون آگهی خود تبلیغات به صدا و سیما ارسال کرده و در نتیجه درصد های میلیاردی از کمیسیون پخش اگهی باز به خود شرکت حلزون می رسید! چرخه جالبی می باشد!!!
پاسخ:
با سلام و سپاس از اطلاعاتی که ارایه کردی آقا میثم عزیز
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۷ محسن حق شنو
البته ما پولشم نداشتیم که الانتوئین بزنیم به صورتمون!
آقای سناد، خط دوم کامنت شما برای برای م.ص.ح.ص ارسال شد...

پاسخ:
:)))
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۹ وحیدرضا سناد
از اولشم معلوم بود این محصول مشکل داره.
اینم عاقبت تولید داخل.............
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی