ایده جالب شرکت ادوبی (Adobe) برای تبلیغ همایش خود
يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۹ ب.ظ
محسن شیخها / 19 خرداد 92 : شرکت ادوبی (Adobe) برای تبلیغ همایش های هفته آینده خود موسوم به Adobe Creative Days که در چند شهر دنیا برگزار می گردد، یک ایده خلاقانه و مفرح را اجرا نموده است.
این شرکت یک ون سفیدرنگ را نزدیک ایستگاه اتوبوسی در سوئد قرار داده است.
یک نفر مأمور است که به صورت مخفیانه از کسانی که منتظر اتوبوس هستند عکسهایی بگیرد. این عکس تحویل یک استاد فتوشاپ به نام اریک یوهانسون داده میشود تا او بیدرنگ از عکسهای عابران استفاده کند و آنها را به صورت پوسترهای دیجیتال تبلیغاتی، شبیه پوسترهای فیلمهای سینمایی درآورد.
این پوستر در یک LCD بزرگ که در کنار ایستگاه نصب شده است، به نمایش درمیآید و باعث میشود مردم شگفت زده شوند و سپس از این شوخی خوششان بیاید و لبخندی بر لبانشان ظاهر شود!
۹۲/۰۳/۱۹