بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

بارکدهای ژاپنی

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۴۴ ب.ظ

بارکد نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی کالاها می باشد که توسط ماشین بازخوانی می شود. ما معمولا بارکدها را به صورت میله ای می شناسیم اما شکلهای دیگری از بارکد نظیر بارکد دو بعدی نیز وجود دارد.

اخیراً طراحان ژاپنی نوعی از بارکد را طراحی نموده اند که علاوه بر کاربرد انتقال اطلاعات، شکلی زیبا، جذاب و متناسب با نوع کالا نیز داشته باشد.

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۲
محسن شیخها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی