بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

آزمایش جالب و منحصر به فرد محصول جدید هیوندا

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷ ب.ظ


شرکت خودروسازی هیوندا کره جنوبی، محصول جدید خود را به طرز جالب و منحصر به فردی آزمایش کرد.

به گزارش خبرخودرو، مسئولان شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی با استفاده از چهل میمون بابون، خودروی جدید خود موسوم به «آی 30» هاچ بک را از لحاظ کیفیت و دوام قطعات بکار رفته، به بوته آزمایش گذاشتند.

متخصصان هیوندا تاکید کردند محصول جدید ثابت کرد با وجود حمله میمونها دارای استحکام و کیفیت بالایی است.

 

نظرات (۱)

 سلام. وبلاگ ارزشمندتون به وبلاگ بازاریابان مرتبط شد. ممنون از لطف تون برای قراردادن وبلاگ بازاریابان در مجموعه پیوندهای وبلاگ تون. ارزشمند می نویسید. پاینده باشید.
با احترام، پارسا حسینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی