بیلبوردهای تعاملی مایکروسافت
مایکروسافت با استفاده از ایما و اشارات افراد بیلبوردهای دیجیتالی خود را کنترل می کند. هدف از این کار، نمایش این موضوع است که چگونه جدید ترین موتور جستجوگر به کاربران زیبایی یک شبکه را نشان می دهد.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از www.marketingweek.co.uk، سایت های تبلیغاتی موجود در فضای بیرون به کاربران این امکان را می دهند تا با استفاده از حرکات دست و بازوی خود متن و پیام یک بیلبورد را کنترل کرده و از طریق یک منوی تعاملی از کار با آن لذت ببرند.
مایکروسافت برای اولین بار از یک تکنولوژی سه بعدی به کار رفته در آگهی های تبلیغاتی استفاده می کند.
پوسترهای جدید مایکروسافت با استفاده از تکنولوژی شناسایی سن و جنس افراد، بررسی حسی، ردیابی چهره و ارائه یک کارت شناسایی مجازی به کاربران امکان دسترسی به محتویات سایت های مختلف از جمله هالیوود را فراهم می کند.
این کار چنین احساسی را به وجود می آورد که با استفاده از کانال های بازاریابی تعاملی و خلاق می توان امکان دسترسی به بهترین های شبکه را ارائه کرد.
این فعالیت اخیر بخشی از کمپین Internet Explorer برای نمایش زیبایی شبکه به شمار می رود. این ارمغان در جدید ترین نسخه آن به نام جستجو گر IE9 مشهود است.
این کمپین در قالب فعالیت های اینترنتی، سینمایی و تلویزیونی بزرگترین اقدام بازاریابی Internet Explorer در چند سال اخیر به شمار می رود. این برند معمولا در قالب دیگر محصولات مایکروسافت تبلیغ می شود.
هدف از برگزاری این کمپین تقویت غلبه طولانی مدت Internet Explorer بر دیگر موتورهای جستجوگر در بازار نبوده بلکه امید به پیشرفت شبکه و تشویق کاربران و توسعه دهندگان برای کشف همه قابلیت های آن است.