بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

بیلبوردهای تعاملی مایکروسافت

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۴:۲۴ ب.ظ

مایکروسافت با استفاده از ایما و اشارات افراد بیلبوردهای دیجیتالی خود را کنترل می کند. هدف از این کار، نمایش این موضوع است که چگونه جدید ترین موتور جستجوگر به کاربران زیبایی یک شبکه را نشان می دهد.

به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از www.marketingweek.co.uk، سایت های تبلیغاتی موجود در فضای بیرون به کاربران این امکان را می دهند تا با استفاده از حرکات دست و بازوی خود متن و پیام یک بیلبورد را کنترل کرده و از طریق یک منوی تعاملی از کار با آن لذت ببرند.

مایکروسافت برای اولین بار از یک تکنولوژی سه بعدی به کار رفته در آگهی های تبلیغاتی استفاده می کند.

پوسترهای جدید مایکروسافت با استفاده از تکنولوژی شناسایی سن و جنس افراد، بررسی حسی، ردیابی چهره و ارائه یک کارت شناسایی مجازی به کاربران امکان دسترسی به محتویات سایت های مختلف از جمله هالیوود را فراهم می کند.

این کار چنین احساسی را به وجود می آورد که با استفاده از کانال های بازاریابی تعاملی و خلاق می توان امکان دسترسی به بهترین های شبکه را ارائه کرد.

این فعالیت اخیر بخشی از کمپین Internet Explorer برای نمایش زیبایی شبکه به شمار می رود. این ارمغان در جدید ترین نسخه آن به نام جستجو گر IE9 مشهود است.

این کمپین در قالب فعالیت های اینترنتی، سینمایی و تلویزیونی بزرگترین اقدام بازاریابی Internet Explorer در چند سال اخیر به شمار می رود. این برند معمولا در قالب دیگر محصولات مایکروسافت تبلیغ می شود.

هدف از برگزاری این کمپین تقویت غلبه طولانی مدت Internet Explorer بر دیگر موتورهای جستجوگر در بازار نبوده بلکه امید به پیشرفت شبکه و تشویق کاربران و توسعه دهندگان برای کشف همه قابلیت های آن است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۳۰
محسن شیخها

تبلیغات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی