بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

چاپ کتاب هایی که غیب می شوند!

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۱ ب.ظ


در ترفندی جالب برای مجبور کردن خریداران کتاب به مطالعه، کتاب هایی چاپ می شود که تاریخ انقضا دارند!

ناشران آرژانتینی در چاپ کتاب‌ها از جوهری استفاده خواهند کرد که در معرض هوا و نور خورشید طی دو ماه ناپدید می‌شوند.

انجمن ناشران مستقل آرژانتین به همراه آژانس تبلیغاتی DRAFTFCB Buenos Aires به دنبال راهکاری برای مجاب کردن خوانندگان به مطالعه کتاب‌های خریداری شده هستند.

اجرایی کردن این ایده، مخاطبان کافی برای نویسندگان به ویژه نویسندگان جوان را فراهم می‌کند. ناشران و نویسندگان می توانند با سرعت بیشتری خریداران را به خواندن کتاب تشویق کنند.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۱
محسن شیخها

ناپدید

کتاب

غیب

نظرات (۱)

خیلی راهکار خوبیه اما به شرطی که روی کتابهایی پیاده بشه که واقعا ارزش خوندن و بار علمی داره و مردم رو جذب می کنه وگرنه اگه مردم رو با این کار بخوان گول بزنن و این کار رو سر کتابهای بی ارزش یا وقت تلف کن انجام بدن مردم مایوس می شن و این راهکار هم بعد از مدتی میره توی صندوقچه خاک خورده راهکارای دیگه.
در ضمن با تشکر از زحمتت آقا محسن
پاسخ:
ممنونم از نظر شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی