بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

در ادامه ترفندها و شگردهایی کاربردی برای جستجو در گوگل را به صورتی بسیار جذاب مشاهده می نمایید:

پست مرتبط:

ترفندها و شگردهای جستجو در گوگل google: برنامه تلویزیونی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۲

نظرات (۱)

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۰ ابراهیم حلبیان فر
با سلام 
این مطالب بسیار تخصصی هستند . حتی به چندین مرتبه تمرین نیاز هست و بکارگیری دایم . 
با در نظر گرفتن اینکه اینترنت و کامپیوتر اولین گزینه تحقیق و پزوهش به حساب می آید ، و کاربرهای عموم ، از هر گروه سنی و با هر سطح آموزش و معلوماتی میباشند ، کمتر از این نوع اطلاعات آگاهی دارند و یا اصلا هیچ چیز نمیدانند . مثل خودم که روزانه حدود 6 الی 10 ساعت استفاده کننده ی اینترنت برای امور مختلف هستم ولی تازه امروز مطلع شدم  . و کمتر گذرمان به کسانی مثل شما می افتد که آگاه شویم و بیاموزیم !
چطور به این نوع آگاهی که پایه و اساس اینترنت میباشند دست پیدا کنیم ؟ شما چطور به این موارد پی میبرید ؟ آیا کشورهای دیگر و یا غیر انگلیسی زبانها هم این مشکلات را دارند ؟ خود انگلیسی زبانها نیز این چنین مشکلاتی را دارند ؟ 
لطفا راهنمایی کنید . 
تشکر از شما 
پاسخ:
آقا ابراهیم عزیز سلام،
یکی از بهترین توصیه ها این است که فید یا اشتراک خبری سایت ها و وبلاگ های به روز و فعال آی تی را داشته باشید و از اخبار و مقالات مرتبط با خبر شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی