نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات
"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."
محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران) رزومه من تماس با من
البته دست یا گوش جایی نیست که در نگاه اول به عکس توجه شود، برای همین نبودن گوش یا دست اضافی خیلی کمتر از یک ردیف دندان که به طور مصنوعی باز شده، توجه جلب میکند!
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
دقیقا تبلیغ همین نکته را می خواهد بگوید که دندان کثیف بیشتر از نقص عضو به چشم می آید!