بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

بسته بندی

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۱۶ ب.ظ

در کنار عواملی چون قیمت کالا، تبلیغات، رضایت قبلی از خرید و غیره، یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب شدن یک کالا توسط خریدار، طرح بسته بندی آن می باشد. این عامل در فروشگاههای زنجیره ای بزرگی همچون شهروند و هایپر استار بیشتر نمود پیدا می کند.

بسته بندی های جذاب زیر را ببینید و لذت ببرید.

 

 

 

 

بسته بندی جالبی برای آب نارگیل

 

نوشابه انرژی زا که به شکل لامپ طراحی شده است

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۷
محسن شیخها

بسته بندی

packaging

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی