بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

دبیر اجرایی هفتمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک، بیستم فروردین ماه را آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش از طریق آدرس info@eprcenter.ir اعلام کرد.

 غلامرضا کاظمی دینان با اشاره به اینکه نفرات اول، دوم و سوم بخش فراخوان مقالات از فرصت ارائه مقاله خود در صحن اصلی همایش و در کنار سایر اساتید برخوردار خواهند شد گفت: استعدادیابی و معرفی استعدادهای جوان به جامعه روابط‌ عمومی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این بخش است.

ادامه خبر را در سایت همایش بخوانید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۱۶
محسن شیخها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی