بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

مرسدس بنز امکان تازه‌ای را به اتومبیل‌های لوکس این شرکت اضافه کرده که «سیستم خودکار کمکی دید در شب» نام دارد. این سیستم خودکار عابران را تشخیص‌داده و برای هشدار، یکی از چراغ‌های جلو را روشن خواهد کرد.

از سال 2009 تاکنون فناوی تازه‌ای در اتومبیل‌های لوکس مرسدس بنز به کار گرفته‌ شده است که با استفاده از پرتوهای فروسرخ، عابران پیاده را هنگام شب در جاده‌ها تشخیص داده و روی صفحه کنترل اتومبیل حضور آنها را هشدار می‌دهد.

 

جدیداً امکان تازه‌ای به این بخش اضافه شده است که «سیستم خودکار کمکی دید در شب» نام دارد و هنگامی که دوربین فروسرخ عابر پیاده‌ای را تشخیص دهد، توسط آن نور یکی از چراغ‌های اتومبیل فرد را هدف خواهد گرفت تا همزمان به راننده و عابری که دارد کنار جاده حرکت می‌کند، هشدار دهد.

 

در این سیستم زمانی که دوربین دید در شب و فروسرخ تعبیه‌ شده در اتومبیل، حضور یک عابر پیاده را اعلام می‌کند، یکی از چراغ‌های اصلی اتومبیل به شکل خودکار روشن خواهد شد تا فرد را به وضوح نشان دهد و همزمان هشداری برای راننده و او باشد. این دوربین فروسرخ از فاصله 80 متری می‌تواند فرد را رؤیت کرده و حضور او را روی صفحه کنترل اتومبیل نمایش دهد. مطابق تحقیقات مرسدس بنز این روشنایی مشکلی برای رانندگان پشت سر یا پیش روی این خودروها ایجاد نخواهد کرد.

مطابق اعلام مؤسسه تحقیقات بزرگراه‌های آلمان، میزان کشته‌ شدن عابران پیاده در جاده‌های بین‌ شهری در هنگام شب، 5 برابر این تعداد در روز است و این در حالی است که مسافرت‌های شبانه تنها یک‌ پنجم حجم جابجایی بین‌ شهری را تشکیل می‌دهند. آخرین تغییر اعمال‌ شده در سیستم دید در شب مرسدس بنز می‌تواند با هشدار به موقع به عابران پیاده و رانندگان این تلفات را به حداقل برساند.

 

فناوری دیگری که از تابستان 2011 مورد استفاده قرار گرفته است، سیستم چراغ‌های خودکار جلو است که می‌تواند با استفاده از یک دوربین تعبیه‌شده روی داشبورد اتومبیل، نور بالا و برد آنرا برای رؤیت اتومبیل‌هایی که دارند حرکت می‌کنند یا توقف کرده‌اند، به شکل خودکار تنظیم کند.

منبع: خبرآنلاین

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۴
محسن شیخها

نظرات (۱)

۱۷ خرداد ۰۱ ، ۰۵:۴۲ چراغ اسپرت

پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است. پژو ۲۰۶ جزء بهترین خودروهای هاچبک دنیا تا سال ۲۰۱۰ اروپا شناخته میشود.

جهت مشاهده مدل های مختلف چراغ اسپرت پژو 206 میتوانید به وبلاگ ما بیایید.

پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد. ۲۰۶ آن موقع به همراه پژو پارس و سیتروئن زانتیا خودروهای روی بورس بازار بودند و قیمتش در آن زمان متوسط روبه بالا بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی