بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

نفوذ فیسبوک در فضای تبلیغات گوشی های هوشمند

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۰۲ ب.ظ

برندهایی که پیام هایی تصویری از طریق موبایل به کاربران ارسال می کردند، هم اکنون می توانند از یک ابزار فوق العاده بهره ببرند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از www.campaignlive.co.uk، خرید یک میلیارد دلاری Instagram توسط فیسبوک بر اهمیت روز افزون استفاده از موبایل برای تبلیغات تاکید کرده و نشانه ای دیگر از افزایش تمایل برند ها به انتقال پیام از طریق تصویر به شمار می رود.
علاقه فیسبوک به توسعه دسترسی خود به جامعه کاربران با نفوذ و فعال گوشی های هوشمند، از دلایل انجام این معامله است.
با افزایش تمایل افراد به استفاده ازبرنامه های مختلف، تبلیغ کنندگان و بازاریابان نیاز به سازگاری با برنامه های جدید و تولید تبلیغات قوی تر و جذاب تر در موبایل و در نتیجه کسب درآمد از این فرصت دارند.
به این ترتیب، به زبانی ساده، معامله Instagram به معنای تحکیم جایگاه فیسبوک به عنوان بزرگ ترین شبکه تبلیغاتی موبایل است. اما پیام آن به راستی برای تبلیغ کنندگان چیست؟
این معامله توانست درنهایت منجر به ساخت پیام های تصویری با حمایت Instagram شود و به طور موثر زمینه آغاز کار AdSense Killer فیسبوک را به وجود آورد که از سوی بسیاری از تبلیغ کنندگان کالا و خدمات مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین فیسبوک فرصت هایی را برای برند های علاقمند به جامعه مخاطب Instagram فراهم خواهد کرد. این اقدام با افزایش کارآیی Timeline-like، تصاویر و tag های اسپانسر شده در سرتاسر شبکه انجام می شود.
با استفاده از Instagram، عکس ها و تصاویر وسیله ارتباطی تبلیغ کنندگان با کاربران در سرتاسر جهان به شمار می روند. Burberry اولین برندی بود که شروع به استفاده از Instagram کرده و بیش از دویست هزار نفر را در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه مدت به خود جذب کرده است. این اقدام بخشی از ترکیب بازاریابی این برند محسوب می شود.
فیسبوک همچنین در حال حاضر به بیش از چهل میلیون کاربر جدید Instagram دسترسی دارد. این معامله باعث شد تا افراد بیشتری جذب این شبکه و Instagram شوند.
روی هم رفته، معامله Instagram به معنای آن است که فیسبوک در نهایت باهوش تر شده و حضور پررنگ تری در زندگی میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی پیدا کرده است. به نوبه خود، این قرارداد فرصتی برای انتقال پیام توسط برند ها، ارتباط با جوامع، افراد و رویداد ها به وجود آورده که پیش از آن امکان پذیر نبود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی