بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

سنگفرش هر خیابان از طلاست!

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۳۶ ب.ظ

این عنوان جذاب نام کتابی است نوشته ی آقای کیم ووچونگ، موسس کمپانی کره ای دوو.

در این کتاب، کیم ووچونگ از دوران سخت کودکی خود می گوید، دورانی که در کنار تحصیل با مشکلات فراوان کار می کرده تا بتواند کاسه برنجی برای شام منزل تهیه کند. اما از همان دوران کودکی در کسب و کار خلاقیت به خرج می داده. در این بخش کتاب، کیم ووچونگ از روزنامه فروشی خود به شما می گوید و تعریف می کند که با چه استراتژی توانسته سهم بازار بیشتری در توزیع روزنامه بدست آورده و رقیبان خود را حذف کند.

در بخشهای دیگر کتاب از روشهای تصمیم گیری خود در دوو می گوید و همچنین توصیه هایی بسیار مفید و موثر به جوانان ارائه می کند.

یادم می آید که در سال 88 هر شب که بخشی از این کتاب را می خواندم با اینکه چشمانم سنگین می شد اما از شدت شور و شعف دلم نمی آمد بخوابم و تا آنجایی خواندن را ادامه می دادم که دیگر نتوانم جلوی بسته شدن چشمانم را بگیرم.

به دوستانی که دنبال موفقیت و خلاقیت در کار و همچنین سایر بخشهای زندگی خود هستند خواندن این کتاب توصیه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی