بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

دریافت مجوز برای تیزرهای تلویزیونی

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ب.ظ

دریافت مجوز برای تیزرهای تلویزیونی منوط به بررسی استوری بورد تیزرها توسط اداره کل بازرگانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی طی نامه ای از شرکت هایی که قصد ساخت تیزر با سناریویی بر گرفته از یک اثر خاص داخلی و یا خارجی دارند درخواست کرد یک نسخه از استوری بورد را به همراه اصل اثر به اداره کل بازرگانی ارسال و پس از تایید این سازمان شرکت ها اقدام به ساخت تیزر کنند.

وی تاکید کرد: در غیر این صورت امکان مجوز پخش برای تیزر وجود نداشته و اثرات ناشی از پخش احتمالی متوجه شرکت و یا کانون تبلیغاتی خواهد بود.

پست مرتبط:

برای ساخت تیزر تبلیغاتی به کجا مراجعه کنیم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی