بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

خلاقیت در کارت ویزیت

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۴۱ ب.ظ

 

کارت ویزیت از ساده ترین ابزارهای ارتباطی محسوب میشود. هدف از ارائه کارت ویزیت، اعلام مشخصات کلی و نمایش اطلاعات لازم برای برقراری تماسهای آتی است. علاوه بر این کارت ویزیت بخشی از شخصیت شما و بخشی از هویت شرکتی که در آن مشغول به کار هستید را نیز در خود جای داده است.

مشکل اساسی در استفاده از کارت ویزیت این است که اغلب کارتهای ویزیت ارائه شده به مشتریان بعد از چند دقیقه به جایی بهتر از سطل آشغال راه نمی یابند. این اتفاق عجیبی نیست. خود شما هم با اغلب کارتهای ویزیت دریافتی همین کار را می کنید. افراد بانفوذ و مهمتر، تعداد کارت ویزیتهای بیشتری دریافت می کنند و چون امکان بایگانی و نگهداری همه کارتها برایشان میسر نیست، در اولین فرصت خود را از شر کارتها خلاص می کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده که بعد از گذشت مدتی به اطلاعات یکی از شرکای تجاری یا تامین کنندگانتان احتیاج پیدا کنید ولی چون کارت ویزیت آن فرد را دور ریخته اید برای برقراری تماس با مشکل مواجه شده اید. مطمئن باشید این داستان تکراری برای برخی از مشتریان شما هم اتفاق می افتد. حالا اگر آن مشتری از مشتریان مهم شما باشد این امر می تواند منجر به از دست دادن فرصتی مناسب شود.


راه حل چیست؟

برای از دست ندادن اینگونه فرصتها یک ابزار طلایی وجود دارد: ارائه کارت ویزیت ماندگار

تفاوت اصلی این دسته از کارت ویزیتها با سایر کارتها، استفاده مناسب از خلاقیت و خرج کردن کمی ذوق است. اگر کارت ویزیتی طراحی و تهیه کنید که با کارتهای متداول متفاوت باشد و عنصر خلاقیت به درستی در آن خرج شده باشد. مدت عمر کارت ویزیت شما افزایش خواهد یافت و این یعنی امکان بهره مندی بیشتر از فرصتها.

در ادامه با نمونه هایی از کارتهای ماندگار آشنا می شوید. کارتهای بی رقیبی که تا مدتها نزد مشتریان باقی خواهند ماند.

کارت ویزیت خدمات اتوموبیل

 

کارت ویزیت یک رستوران یونانی

 

کارت ویزیت مشاوره بعد از ازدواج

 

کارت ویزیت وکیل طلاق

 

 

کارت ویزیت موسسه تناسب اندام

 

کارت ویزیت موسسه طراحی و ساخت فضای سبز

 

کارت ویزیت یک طراح گرافیک

منبع: چهار راه تبلیغات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی