بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

بازاریابی و تبلیغات

نوشته هایی درباره ی بازاریابی، تبلیغات، برند، رسانه و ارتباطات

"بعضی از مردم دلشان می خواهد اتفاقی رخ دهد، برخی دیگر آرزوی رخ دادن آن را دارند، و عده ای دیگر کاری می کنند که آن اتفاق رخ دهد."

محسن شیخها، مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات، متخصص بخش خلاقیت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در واحد ارتباطات بازاریابی شرکت همراه اول، برنامه ریز فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت ایرتویا (نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران)
رزومه من
تماس با من

پیوندها

بیکاری، عامل حضور 55 درصد از جوانان در فیس بوک است

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

خبرگزاری پانا: یک استاد دانشگاه و متخصص علوم رفتاری گفت: 55 درصد جوانان فعال در فیس بوک، بیکاری و عدم تفریح را علت حضور در این شبکه عنوان می کنند.

دکتر مجید ابهری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا اظهار داشت: با توجه به پژوهش انجام شده بین 2670 جوان تهرانی بین 17 تا 25 سال معلوم شد در صورتیکه جوانان یاد شده سرگرمی مناسب برای اوقات فراغت خود داشته باشند به فیس بوک مراجعه نمی کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 45 درصد دیگر انتقال آموزش از طریق دوستان، همکلاسی ها و همسالان را اولین علت حضور خود در این شبکه اعلام نمودند گفت: 25 درصد از افراد مورد پژوهش، پیدا کردن دوست یا همکلاسی های قدیم را دلیل اصلی ورود به فیس بوک اعلام کرده اند.

به گفته این متخصص علوم رفتاری 89 درصد از مجموع اشخاص مورد پژوهش اعتیاد رفتاری به فیس بوک داشته و به طور متوسط روزانه حداقل 3 ساعت در این شبکه حضور دارند.

 این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دغدغه اصلی بسیاری از افراد مورد پژوهش تنها عدم توانایی ورود به شبکه فیس بوک به علت فیلتر یا قطع رایانه یا موارد دیگر است افزود: این مساله تا آنجا می تواند برای این افراد مشکل ساز شود که برای 15 درصد از افراد مورد پژوهش عدم دسترسی به فیس بوک به ایجاد افسردگی منجر می شد.

به اعتقاد ابهری متوسط سن نوجوانان و جوانان برای مراجعه و ورود به فیس بوک در تهران بین 16 تا 25 سال و در شهرستان ها بین 18 تا 23 سال است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۳
محسن شیخها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی